English

فرماندار همدان:

عملکرد برخی از مراکز خرید گندم در محاسبه آفت مناسب نبود/ نقاطی از شهر نانوایی اضافه و در نقاطی کمبود داریم

فرماندار همدان روز سه شنبه درباره وضعیت پراکنش نانوایی ها در همدان گفت: در نقاطی از شهر نانوایی اضافه و در نقاطی کمبود داریم.

 عملکرد برخی از مراکز خرید گندم در محاسبه آفت مناسب نبود/ نقاطی از شهر نانوایی اضافه و در نقاطی کمبود داریم

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  محمد علی محمدی فرماندار همدان  روز سه شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان همدان، درباره وضعیت پراکنش نانوایی ها در همدان گفت: نقاطی از شهر نانوایی اضافه و در نقاطی کمبود داریم که مجبور به استقرار کانتیتر و نانوایی سبار می شویم.

فرماندار همدان‌ با بیان اینکه پراکنش بانک ها در سطح شهر نیز مناسب نیست، افزود: طبق قانون، مدیریت شهری باید این وضعیت را ساماندهی کند و متناسب پراکندگی جمعیت در اقصی نقاط شهر کاربری های تعریف شده و خدمات مورد نیاز مردم تامین شود.

فرماندار همدان از خرید ۱۷۴ هزار تن گندم تضمینی خبر داد و گفت: عملکرد برخی از مراکز خرید گندم در محاسبه آفت مناسب نبود و گاهی با رد یک ‌محصول این محموله به استانهای مجاور به راحتی منتقل و تحویل می شود.​

وی گفت: با توجه به بروز مشکل و گلایه مندی هایی در زمینه عرضه روغن موتور، به اتحادیه مربوطه درباره ضرورت تشدید نظارت بر قیمت وکیفیت روغن موتور در واحدهای صنفی همدان تاکید شده است.

وی افزود: ماشین آلات کشاورزی و  تعداد قابل توجه خودروهای سنگین و سبک به این محصول نیاز دارند بنابراین باید متناسب با جامعه هدف و اخبار تخلفات در این حوزه، نظارت هدفمند توسط سازمان صمت، کشاورزی و اتاق اصناف در شبکه توزیع و فروش اعمال شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه