English

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آماده استقبال از سال تحصیلی جدید هستیم/ اول مهر هیچ کلاس درسی بی‌معلم نمی‌ماند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۸ هزار و ۸۰۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی با ۳۶ هزار و ۶۶۵ کلاس درس در استان فعال است و ۳۳ هزار همکار فرهنگی آماده استقبال از دانش آموزان در اول مهر هستند.

آماده استقبال از سال تحصیلی جدید هستیم/ اول مهر هیچ کلاس درسی بی‌معلم نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا صیادی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر بازگشایی تمامی مدارس از اول مهر ماه جاری اظهار کرد: تعطیلی مدارس در دوران کرونا آسیب‌های زیادی از نظر فضای فیزیکی، نیروی انسانی و شاخص‌های تعلیم و تربیت در بر داشت.

وی افزود: همه شاخص‌های بازگشایی مدارس استان رصد و پایش شده و تا کنون ۹۵ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام نهایی شده و توزیع کتب درسی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله آغاز صدور ابلاغ همکاران فرهنگی برای حضور در کلاس‌های درس هستیم ادامه داد: موضوع نیروی انسانی از چالش‌های این اداره کل بود که در این خصوص تامین کسری‌ها از مجاری قانونی و به شیوه مطلوب انجام شده و امسال هیچ مدرسه و کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

صیادی گفت: موضوع تخصیص معلم به تمام دانش آموزان بررسی شده و هیچ یک از دانش آموزان به خصوص در مناطق محروم بدون معلم نخواهند ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، افزود: ۸ هزار و ۸۰۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی با ۳۶ هزار و ۶۶۵ کلاس درس در استان فعال است و ۳۳ هزار همکار فرهنگی آماده استقبال از دانش آموزان در اول مهر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه