English

سردار سلامی در مرز خسروی:

خدمات رسانی به زوار اربعین در اولویت کار تمامی دستگاه‌ها است

فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از مرز خسروی، سپاه پاسداران را جزو یکی از دستگاه‌های اجرایی دانست که تمام توان و امکانات خود را در راستای خدمتگزاری به زوار اربعین امام حسین (ع) گذاشته است.

خدمات رسانی به زوار اربعین در اولویت کار تمامی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین پای کار هستند، ابراز داشت: واقعا همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمت‌رسان برای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) پای کار هستند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه‌شنبه در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران افزود: انصافا همه ملت ما در کنار دستگاه‌های اجرایی نیز در راستای خدمت به زوار اربعین پای کار بودند.

وی در ادامه از خدمت‌رسانی دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند جمعیت هلال احمر، وزارت بهداشت، شهرداری‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروهای نظامی، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی قدردانی کرد و ابراز امیداوری نمود در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین  هرچه بهتر پای کار باشند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: ملت و مردم سرافراز ما همیشه در سخت‌ترین لحظه‌ها به اسلام، نظام و رهبری وفادار ماندند و پای ارزش‌های اسلام و انقلاب و امام حسین (ع) با عهدی که بسته‌اند همچنان وفادارند؛ انشاالله خداوند به ملت ما پیروزی و برکت بدهد.

سردار سلامی در پایان بیان داشت: سپاه خادم و خاک کف پای ملت ایران است و به این افتخار داریم که ملت ما را خادم خودشان بدانند چه به عنوان یک سرباز در جبهه ها دفاع از این ملت و چه در این صحنه رزمایش بزرگ اربعین خادم عزیزان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه