English

استاندار مازندران:

موانع سرمایه گذاری در تنکابن شناسایی و رفع می شود

استاندار مازندران گفت: موانع سرمایه گذاری در تنکابن شناسایی و رفع می شود تا سرمایه های مختلف در حوزه های گوناگون جذب شود.

موانع سرمایه گذاری در تنکابن شناسایی و رفع می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، سفرهای شهرستانی را اقدامی برای شناسایی مشکلات و ظرفیت های توسعه ای مناطق مختلف استان در میدان عنوان کرد و اظهار داشت: در این استان بودجه دولتی با نگاه عدالت محور توزیع می شود و در این راستا هیچ تبعیضی وجود ندارد. ‎

وی در سفر شهرستانی به تنکابن در نشست با اقشار مردم، نخبگان و فعالان سیاسی و اقتصادی این شهرستان، ادامه داد: تنکابن یکی از قدیمی ترین شهرهای استان مازندران است که هویت دیرینه ای دارد و این هویت در پس زمینه شهرستان، مسئولیت نخبگان و مدیران را بیشتر می کند چرا که نخبگان نماینده تاریخ پر از افتخارات بزرگ این شهرستان می باشند.

استاندار مازندران گفت: شهید والامقام شیرودی یکی از افتخارات بزرگ این شهرستان در تاریخ دفاع مقدس ما می باشد که نام این شهید به عنوان یکی از بزرگترین خلبانان در بسیاری از مراکز تاریخی دنیا به ثبت رسیده است.

وی بیان داشت: تنکابن با 570 شهید و 1700 جانباز دین خود را نسبت به این انقلاب ادا کرده است اکنون نوبت تصمیم گیرندگان و مسئولین است که دین خود را ادا کنند.

حسینی پور افزود: پس از بررسی های فراوان، برش اقتصادی تک تک شهرستان های مازندران را تدوین کردیم و در این برش، احیاء ظرفیت های گردشگری این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: هم اکنون پرواز های خارجی در منطقه فعال شده و باید گردشگران خارجی را در تنکابن جذب کرد.

استاندار مازندران اظهار داشت: موانع سرمایه گذاری در تنکابن شناسایی و رفع می شود تا سرمایه های مختلف در حوزه های گوناگون جذب شود.

وی خاطرنشان ساخت: باید اراده مردم شهرستان تنکابن بر این باشد که در حوزه رقابتی حرکت فعالانه و اثرگذار داشته باشند.

حسینی پور با بیان اینکه رفع مشکلات موجود با بودجه دولتی امکان پذیر نیست، تصریح کرد: باید از بخش خصوصی در زمینه های مختلف اقتصادی بهره لازم را برد و منتظر بودجه دولتی نماند.

وی اضافه کرد: باید نخبگان تنکابنی احیا شوند و به میدان بازگردند و مطالبه گر باشند تا شرایط موجود متحول شود.

استاندار مازندران گفت: رمز رونق اقتصادی تقویت زیرساخت های صادراتی استان است و در این مورد برنامه های جدی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه