English

مهدی اله‌پور:

هوای مشهد در شرایط سالم قرار گرفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: با کاهش حجم آلاینده‌ها کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز بیست و یکم شهریور ماه پس از ۲ روز پیاپی تجربه هوای آلوده هم اکنون در شرایط سالم قرار دارد.

هوای مشهد در شرایط سالم قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با کاهش حجم آلاینده‌ها کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز بیست و یکم شهریور ماه پس از ۲ روز پیاپی تجربه هوای آلوده هم اکنون در شرایط سالم قرار دارد.

اله‌پور در ادامه این خبر اضافه کرد: شاخص کنونی هوای این کلانشهر (طی یک تا ۲ ساعت گذشته) با عدد ۵۴ نشان از سالم بودن هوا دارد و هم اکنون کیفیت هوای تمامی۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط سالم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: با این وجود میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد (در ۲۴ ساعت گذشته) با عدد ۱۲۸ نشانگر هوای آلوده برای افراد حساس و کودکان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این کلانشهر ایفا کنند.

اله پور در خاتمه یادآور شد: قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت پاک و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت سالم است و روزانه افزون بر یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد رفت و آمد می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی