English

عصر امروز برگزار شد؛

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با فرماندار چوار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه سفر های شهرستانی خود جهت بازدید از مواکب اربعین حسینی (ع)، عصر امروز به شهرستان چوار سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در فرمانداری شهرستان چوار، با ابراهیم یعقوبی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با فرماندار چوار

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این نشست ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مردمی در جهت بر پایی مواکب اربعین حسینی (ع)، افزود: شهرستان چوار در یکی از مسیرهای اصلی استان قرار دارد، از این رو بر پایی موکب جهت خدمت به زائرین در این شهرستان ضروری است.

اسدی به حضور جامعه معزز ایثارگری در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بخشی از زوار اربعین حسینی (ع) را تشکیل می دهند و بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است که همواره در کنار این عزیزان باشد.

وی با اشاره به فعالیت هیئت های پیروان شهدا در شهرستان ها در خدمت به زوار، تصریح کرد: جامعه معزز ایثارگری همواره در ایام اربعین حضور فعالی دارند و مهمترین وجه این ایام، بُعد فرهنگی خدمت به زوار  است.

اسدی در پایان بر لزوم تجلیل و تقدیر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سوی دولت به همه دستگاه های اجرائی و فرمانداران ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و فرماندار چوار در ادامه از موکب های این شهرستان بازدید و در جریان روند ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع) قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه