English

پروژه لوله‌گذاری خیابان آیت‌الله بافقی با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد

مدیر منطقه سه شهرداری قم از آغاز پروژه لوله‌گذاری خیابان آیت‌الله بافقی بااعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد تومان خبر داد.

پروژه لوله‌گذاری خیابان آیت‌الله بافقی با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۱ را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: امسال عددی بالغ‌بر ۷۳ میلیارد تومان بودجه برای حوزه عمرانی در منطقه سه شهرداری قم در نظر گرفته‌شده است.

وی اهداف پروژه‌ای عمرانی سال ۱۴۰۱ را تکمیل پروژه‌های زیرساختی منطقه دانست و افزود: لوله گذاری خیابان آیت‌الله بافقی به طول یک هزار متر کلید خورده که این پروژه آب‌گرفتگی منطقه را برطرف کرده و مشکلات خانه‌های مسکونی را حل می‌کند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: سیلاب‌های جاری‌شده در این خیابان از مناطق ۲ و ۶ وارد منطقه سه می‌شود و اجرای پروژه لوله‌گذاری خیابان بافقی می‌تواند مشکلات آب‌گرفتگی این منطقه را به‌خوبی برطرف کند.

وی از اجرای کامل لوله‌گذاری در خیابان آیت‌الله بافقی خبر داد و گفت: لوله‌های قدیمی جوابگویی این میزان از آب‌گرفتگی نبوده و برای رفع مشکل لوله‌های ۱۲۰۰ مورداستفاده قرارگرفته است.

روحانی وزیری در پایان اعتبار پروژه لوله گذاری خیابان بافقی را عددی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژه در اختیار پیمانکار قرارگرفته و کار آغازشده و امیدواریم در کمترین زمان و قبل از آغاز بارندگی‌های کار به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه