English

ماندگاری هوای خنک تا صبح فردا در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز تا صبح فردا هوای خنک در بیشتر مناطق استان ماندگار خواهد بود.

ماندگاری هوای خنک تا صبح فردا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز تا صبح فردا (دوشنبه ۲۱ شهریور) به دلیل ماندگاری سامانه پرفشار سطح زمین، ضمن تداوم هوای خنک آسمان استان در بیشتر ساعات ابری بوده و در مناطقی همراه با مه رقیق گاهی توام با بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا ضمن پایداری شرایط جوی آسمان استان بتدریج صاف شده و با حاکمیت سامانه کم فشار در منطقه، با تغییر جریانات جوی و وزش باد جنوبی دمای هوا بتدریج افزایش می یابد. بطوریکه روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل افزایش سرعت وزش باد گرمیج (گاهی با سرعت تند تا شدید) هوای گرمی در سطح استان خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می گوید: از اینرو به دلیل تداوم وزش باد، رخداد گرد و خاک محلی نیز دور از انتظار نیست البته با توجه به گرد و غبار برخاسته از کشور عراق کیفیت هوا نیز کاهش می یابد.

محمدی بیان کرد: از عصر چهارشنبه (۲۳ شهریور) با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان، در مناطقی رگبار و رعدوبرق احتمال می رود.

وی می گوید: روز پنجشنبه علاوه بر تداوم ناپایداری ها، دمای هوا نیز در سطح استان بطور محسوس کاهش می یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز جمعه جوی پایدار با آسمانی صاف همراه با هوای نسبتاً خنک در سطح استان اردبیل پیش بینی می شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه