English

سیدمحمد اعتماد اعجازی:

عضویت دانش آموزان اردبیل در کتابخانه های عمومی رایگان می شود

فرماندار اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده عضویت دانش آموزان شهرستان اردبیل در کتابخانه های عمومی رایگان می شود.

عضویت دانش آموزان اردبیل در کتابخانه های عمومی رایگان می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی ، فرماندار اردبیل در بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل و جلسه با متولیان حوزه کتاب گفت: با برنامه ریزی های انجام شده عضویت دانش آموزان شهرستان اردبیل در کتابخانه های عمومی رایگان می شود و این امر همزمان با آغاز بازگشایی مدارس اجرا می شود.

وی از اجرای طرح ویژه حضور دانش آموزان به همراه خانواده هایشان در کتابخانه ها خبر داد گفت: این امر نیز با همکاری آموزش و پرورش و کانون کتابخانه های عمومی اجرا می شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: برخورد کتابداران با مراجعه کنندگان نیز باید به صورت شایسته باشد و خدمات دهی ویژه به مراجعین همراه با تکریم در کتابخانه ها مبنای کار باشد.

اعتماد اعجازی می گوید: نیاز است کتابخانه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی احیا شود که این امر مطالبه مفاخر فرهنگی منطقه است.

وی بر راه اندازی کتابخانه تخصصی علوم قرانی و حدیث معارف در شهرستان اردبیل تاکید کرد و گفت: در این زمینه می توانیم از ظرفیت واقفان و خیرین نیز استفاده کنیم.

فرماندار اردبیل گفت: افزایش سرانه مطالعه به ویژه با محوریت دانش آموزان مبنای کاراست که در این زمینه دانش آموزان اول متوسطه اولویت است.

اعتماد اعجازی بر استفاده از ظرفیت رسانه ملی و رسانه ها وفضای مجازی در ترویج فرهنگ کتاب خوانی تاکید کرد و گفت: غرفه ثابت کتابخانه در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برای ترویج فرهنگ کتابخوانی نیر راه اندازی می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه