English

آمادگی شهرستان کرمانشاه برای اسکان و تغذیه زائران اربعین

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز بازگشت زائران اربعین به کشور، شهرستان آمادگی لازم را برای اسکان و تغذیه زوار دارد.

آمادگی شهرستان کرمانشاه برای اسکان و تغذیه زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه در جلسه مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای اسکان زائران اربعین اظهار داشت: موکب‌های شهرستان با ظرفیت چند هزار نفر برای اسکان زائران آماده شده است.

وی با اشاره به آمادگی سپاه برای اسکان زائران عنوان کرد: اردوگاه فرهنگی تربیتی توحید در ورودی شهر کرمانشاه با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، زائرسرای کربلا در میدان جمهوری با ظرفیت ۵۰۰ نفر و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری در بلوار شهید بهشتی و کانون بسیج بلوار ظفر با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر از سوی سپاه برای اسکان زائران آماده شده است.

دکتر رحیمی زنگنه گفت: هتل گلایول و پادگان سروران و ۲۸۱ بیستون در مجموع با ظرفیت ۳۰۰ نفر از طرف ارتش برای اسکان زائران آماده شده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: ۳۰ مدرسه با ۳۰۰ کلاس درس در سه ناحیه شهر کرمانشاه برای اسکان آماده شده که باید توسط هلال‌احمر مجهز به موکت و پتو شود.

وی عنوان کرد: مقرر شده ۱۵ هزار قرص نان از سوی سازمان غله، ۳۰۰۰ کنسرو از سوی اصناف، ۱۰۰ هزار بطری آب ازطرف کارخانه زمزم و ۳۰۰ هزار بطری نیز از تهران برای پذیرایی از زوار آماده شود.

دکتر رحیمی‌زنگنه از آغاز فعالیت آشپزخانه‌ها از فردا برای پذیرایی از زوار خبر داد و گفت: مقرر شده آشپزخانه سپاه ۳۰۰۰ پرس، علوم پزشکی ۳۰۰۰، ارتش ۲۵۰۰ پرس، شهرداری ۱۰۰۰۰ پرس و آموزش و پرورش نیز ۱۰۰۰ پرس غذا برای تغذیه زوار تأمین کنند.

وی با بیان اینکه تا زمان بازگشت زوار نانوایی‌های شهرهای ماهیدشت، بیستون و قلعه تا ساعت ۲۴ فعالیت می‌کنند افزود: راهنمایان زائران با کمک سپاه در میادین ورودی شهر حضور دارند.

رحیمی‌زنگنه بیان کرد: خودروهای شهرداری برای جابه‌جایی و انتقال آب، نان و تغذیه زائران آماده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه