English

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

مرکز قرآنی فعال‌تر شوند، آسیب‌های کاهش خواهد یافت

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه بسیاری از آسیب های اجتماعی فعلی به دلیل فاصله گرفتن از علوم قرآنی است و اگر مراکز آموزشی و حوزه های دینی فعال تر شوند بسیاری از این آسیب‌ها هم کاهش می‌یابد.

مرکز قرآنی فعال‌تر شوند، آسیب‌های کاهش خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم  در آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم که در سالن انتظار کرمانشاه و با حضور حضرت آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد؛ افزود: مربیان قرآنی باید در رفتار و کردار، الگوی جامعه باشند و از اخلاق قرآنی برخوردار باشند.

وی به فراگیر شدن استفاده از موبایل‌های هوشمند و شبکه های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید با ارائه محتوای مناسب و جذاب در شبکه‌های اجتماعی، افراد را به فراگیری علوم قرآنی ترغیب کرد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود همچنین میزبانی زوار حسینی را افتخاری بزرگ برای کرمانشاه دانست و گفت: در دو روز متوالی، شاهد افزایش۴۰۰ درصدی تردد زوار اربعین از مرز خسروی بودیم و طی صحبتی که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم ایشان در تماس با نخست وزیر عراق موضوع ۲۴ ساعته شدن تردد زوار از خسروی را پیگیر شدند.

امیری مقدم ادامه داد: همچنین روز گذشته سفیر ایران در عراق به خسروی دعوت شد و با پیگیری های صورت گرفته ساعت کار مرز خسروی از ساعت ۵ عصر به ساعت ۹ شب افزایش یافت و تمامی زوار حاضر در محوطه پایانه مسافری به کربلا روانه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه