English

فرمانده سپاه چالوس:

خادمان موکب‌های چالوس، از نجف تا کربلا مستقر هستند

فرمانده سپاه شهرستان چالوس گفت: خادمان عزیز ما در موکب‌ها در موارد بهداشتی و سلامت در موکب‌های نجف تا کربلا مستقر هستند.

خادمان موکب‌های چالوس، از نجف تا کربلا مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ عابدین داغمه‌چی فرمانده سپاه چالوس در جمع زائران اربعین حسینی غرب مازندران، اعزامی از چالوس به نجف اشرف و کربلای معلی اظهار داشت: با تدابیر استاندار مازندران و فرماندهی محترم سپاه کربلا، امروز دو کاروان از زائران اربعین حسینی در غرب مازندران و دیگری از مرکز استان در ساری به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که چالوس قدمگاه 21 هزار شهید استان‌های شمال کشور است، ادامه داد: اعزام کاروان زائران اربعینی حسینی غرب مازندران از چالوس، تداعی‌ کننده اعزام رزمندگان اسلام به جبهه‌های دفاع مقدس از همین شهر چالوس است.

زائران اربعین حسینی غرب مازندران

فرمانده سپاه چالوس گفت: امروز بدرقه زائران عزیز اربعین حسینی از شهرستان نور تا رامسر را برگزار کردیم و اعلام می‌کنیم که مردم عزیز ایران، استان مازندران و غرب استان نیز در پیاده‌‌روی اربعین به عنوان نائب الزیاره استان مازندران در کربلای معلی و پیاده‌روی نجف تا کربلا هستند.

وی با بیان اینکه در همین راستا برنامه‌های خوبی را برگزار کردیم، افزود: موکب های زیادی از غرب مازندران و شهرستان چالوس به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند و خادمان عزیز ما نیز در موکب‌ها در موارد بهداشتی و سلامت در موکب‌های نجف تا کربلا مستقر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه