English

عزت اله ضربی خبر داد؛

بهره مندی ۱۱۰۰ نفر از خدمات طرح نذر آب ۵ در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی هزارو 100 نفر از خدمات طرح نذر آب 5 در شهرستان های مشگین شهر و گرمی خبر داد.

بهره مندی 1100 نفر از خدمات طرح نذر آب 5 در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح در روستای کلی علیا از توابع بخش ارشق مشگین شهر و روستاهای وان و اوچ آغاج شهرستان گرمی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح از 13 تا 15 شهریور ماه در این روستاها گفت: این طرح در راستای اهداف و ماموریت های اجتماعی جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستاهای کم برخوردار اجرا و علاوه بر اهدای آب به مردم روستاهای مذکور، خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب، توزیع بسته های معیشتی ، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند، برگزاری کارگاه های آموزشی، فرهنگی و حقوقی، خدمات دامپزشکی و ارائه خدمات توانبخشی و تیم سحر برای کودکان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این طرح هزارو 100 نفر از خدمات هلال احمر استان بهره مند شدند، گفت: 566 نفر از خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان، 300 نفر از بسته های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر، 234 نفر از خدمات آموزشی بهره مند و ارائه خدمات دامپزشکی، مشاوره حقوقی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و معلولین از دیگر برنامه های این جمعیت بود.

ضربی با اشاره به عملیات احداث پروژه منبع آب در روستای کلی علیا شهرستان مشگین شهر و غبارروبی مزار شهدا، گفت: این طرح با مشارکت 123 نفر از داوطلبان و پرسنل این جمعیت انجام یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه