English

مختار سلحشور خبر داد؛

وقوع دو هزار حادثه در هرمزگان طی سه سال گذشته

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان گفت: تعداد حوادث هرمزگان در سه سال گذشته به شدت افزایش یافته به نحوی که در این مدت افزون بر دوهزار حادثه رخ داده است.

وقوع دو هزار حادثه در هرمزگان طی سه سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختارسلحشور مدیرعامل هلال احمر هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سه سال گذشته حوادث متعددی نظیر سیل و آب‌گرفتگی و زلزله به وقوع پیوسته است که بالغ بر 66 مورد حوادثه ذکر شده مربوط به زمین لرزه است و از این تعداد شش زمین لرزه با قدرت افزون بر شش ریشتر رخ داده است. 

وی عنوان کرد: 171 مورد سیل و آب‌گرفتگی در این مدت رخ داده و چهار هزار تیم عملیاتی در این حوادث به مردم خدمت رسانی کرده‌اند و 15هزار دستگاه چادر و 26 هزار بسته‌غذایی تغذیه اضطراری توزیع شده است.

سلحشور یادآور شد: تعداد حوادث هرمزگان در سه سال گذشته به شدت افزایش یافته به نحوی که در این مدت افزون بر دوهزار حادثه رخ داده است.

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان در ادامه افزود: سال جاری با زمین لزره مهیبی در غرب هرمزگان «بندرچارک» مواجه بودیم و در ادامه این حوادث تلخ با تخریب 100درصدی منازل در روستای سایه خوش براثر وقوع زلزله مواجه شدیم، همچنین سال گذشته نیز سیل‌ میناب و زمین‌لرزه فین را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید:

نجات افراد گرفتار در بخش فین هرمزگان

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته، تعداد حوادثی نظیر سیل و زلزله به میزان قابل توجهی افزایش یافت و در این زمان فعالان رسانه‌ای همانند امدادگران جمعیت هلال احمر، پای کار و بی وقفه مشغول به فعالیت بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه