English

برگزاری آزمون رشته های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در یزد

آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می شود.

برگزاری آزمون رشته های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، طی روزهای ١۶ و ١٧ و ١٨ شهریورماه ۱۴۰۱ آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می شود.

خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، از برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان همزمان با سراسر کشور طی روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد، احسان خواجه رضایی گفت: آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری(نظارت، طراحی و اجرا)، عمران(نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی(طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی،نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و همچنین آزمون های ورود به حرفه کاردان های فنی ساختمان در رشته های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور طی روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی همچنین اضافه کرد: در این مجموعه آزمون ها، آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ نیز در روزهای مذکور برگزار خواهد شد.

خواجه رضایی به محل برگزاری آزمون اشاره کرد و افزود: محل برگزاری آزمون در محل دانشگاه آزاد یزد خواهد بود و درب محل برگزاری از ساعت ۷ در روزهای یاد شده بسته خواهد شد و فرآیند شروع آزمون نیز از ساعت ۷ صبح روزهای مذکور آغاز خواهد شد که متقاضیان می بایست یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حاضر شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و ادامه داد: شرکت کنندگان در مجموعه آزمون های ورود به حرفه مهندسان می توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس های inbr.ir و sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه