English

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

حوزه فناوری در مساجد مغفول مانده است/مساجد با طرح های خلاقانه و ایده های نوین جوانان را به سمت خود بکشانند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: مساجد باید با طرح های خلاقانه و ایده های نوین جوانان را به سمت خود بکشاند، گفت: ما برای مسجد باید الگو سازی کنیم.

حوزه فناوری در مساجد مغفول مانده است/مساجد با طرح های خلاقانه و ایده های نوین جوانان را به سمت خود بکشانند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در دیدار با امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید نگاه خلاقانه در حوزه دین و فرهنگ داشته باشیم اظهار کرد: حوزه فناوری در مساجد مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه مساجد از قدیم خانه خلاقیت بود، افزود: مساجد پایگاه مردم هستند و می‌توانند به عنوان خانه خلاق فرهنگی و دینی عمل کنند و ما برای مساجد در زمینه فناوری نیز طرح و برنامه داریم.

وی با بیان اینکه مساجد باید با طرح های خلاقانه و ایده های نوین جوانان را به سمت خود بکشاند، گفت: ما برای مسجد باید الگو سازی کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما باید برای تفریح و سرگرمی بچه ها نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم و این امر تنها می‌تواند در مسجد شکل بگیرند، ادامه داد: در این راستا باید از شرکت‌های داخلی که کالاهای فرهنگی و بازی‌ها را طراحی و تولید می‌کنند، حمایت کنیم.

ستاری، تجاری سازی را محصول عمده تفکر و ایده‌های نوین دانشگاه دانست و گفت: باید همین دیدگاه های مان تجاری‌سازی شود و در زمینه دین و فرهنگ نیز نگاه خلاقیت داشته باشیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر یکروزه کاری به آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

امروز با حضور ستاری سه خانه خلاق و هفت طرح فناورانه و دانش بنیان در آذربایجان شرقی افتتاح شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی همچنین از بزرگترین واحد دانش بنیان تولید کننده بردهای الکترونیکی لوازم خانگی کشور در تبریز دیدن کرد.

همچنین نشست با نخبگان آذربایجان شرقی، جلسه با شرکت های دانش بنیان در حوزه شیمی و جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آفرین استان در برنامه سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور لحاظ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه