English

شهردار آران‌وبیدگل :

نمایشگاه بین‌المللی فرش فرصتی برای اتصال ۳ ضلع صنعت است

شهردار آران‌وبیدگل بیان داشت: نمایشگاه بین‌المللی فرش؛ فرصتی مناسب را برای اتصال ۳ ضلع صنعت رقم خواهد زد.

نمایشگاه بین‌المللی فرش فرصتی برای اتصال ۳ ضلع صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محسن صانعی شهردار آران و بیدگل به همراه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در سومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته حضور و از تولیدکنندگان فرش ماشینی این شهرستان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، فرصتی برای برقراری ارتباط میان تأمین‌کننده، تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

وی ارتباط مداوم و تعامل پیوسته میان اعضای مختلف سه بخش صنعت را ضروری دانست و افزود: در صورت برقراری این پیوند، محصولی بهتر به دست مصرف کننده می‌رسد و شاهد رشد، شکوفایی و خودباوری فعالان اقتصادی در این حوزه خواهیم بود.

محسن صانعی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی ظرفیت خوبی برای پیوند و تعامل مفید و ارزشمند چرخه اقتصاد است؛ این پیوند به خودی خود می‌تواند ضعف‌های این چرخه را کاهش دهد.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به اثربخشی نمایشگاه‌ها در اتصال سه رکن صنعت، تصریح کرد: ممکن است برخی از فعالان اقتصادی در طول سال فرصت دیدار و بازدید از صنایع را نداشته باشند در حالی که نمایشگاه زمینه ای را برای شرکت و ایجاد پیوند با دیگر ارکان اقتصاد فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه اینگونه پیوندها و ارتباطات موقعیت بهتری در سازندگی و تولید ایجاد می‌کند و به رفع نقص و معایب می‌انجامد، ادامه داد: وجود ۸۰ درصد از تولیدکنندگان فرش کشور در منطقه آران‌ و بیدگل و کاشان ظرفیتی بسیار ویژه برای شهرستان است و ساخت نمایشگاه در این منطقه فرصت اقتصادی ویژه‌ای به شمار آورد.

شهردار آران ‌وبیدگل تاکید کرد: هم‌افزایی همه ارگان‌ها نقش مهمی در ایجاد ظرفیت نمایشگاهی دارد و داشتن نمایشگاه بین‌المللی می‌تواند در ایجاد زیرساخت‌های توسعه منطقه مؤثر باشد.

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در تهران با حضور بیش از ۸۰ درصد تولیدکنندگان آران‌ و بیدگل و کاشان به مدت چهار روز دایر است.

نمایشگاه فرش

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه