English

فرماندار ویژه شهرستان بابل:

معیار ارزیابی مدیران، میزان رضایت مندی مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه مردم در جمهوری اسلامی معیار می باشند، گفت: معیار ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، میزان رضایت مندی مردم است.

معیار ارزیابی مدیران، میزان رضایت مندی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، ائمه جماعات شهرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد، با اشاره به آسفالت برخی از روستاهای شهرستان بابل در هفته دولت با پیگیری نمایندگان مجلس و تلاش مسئولان مربوطه، اظهار داشت: در روزهای اخیر هم بنیاد مسکن، آسفالت تعدادی از روستاها را که از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران بوده را آغاز کرده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی طرح مسکن ملی در هفته دفاع مقدس، ادامه داد: بابل از حیث تهیه زمین رتبه نخست را در سطح استان دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از تأمین 350 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای احداث سد سجادرود خبر داد و بیان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی به دنبال تغییرات اساسی باشند و از سطحی نگری پرهیز کنند.

وی با مهم خواندن رضایتمندی شهروندان از عملکرد مسئولان، معیار ارزشمندی مسئولان را منوط به میزان رضایتمندی مردم قلمداد کرد و گفت: انتظارم از مدیران به خصوص بدنه اجرایی شهرستان پیگیری جدی مطالبات مردم است.

عزیززاده گرجی درباره اعتبارات مصوب، تصریح کرد: میزان دریافت اعتبارات تخصیصی، شاخص ارزیابی مدیران ما خواهد بود و پیگیری جدی اعتبارات فرا شهرستانی از طریق ادارات کل و سازمان برنامه ریزی توسط مدیران به صورت ماهانه بررسی می شود.

وی تأکید کرد: مدیران باید میزان اعتبارات سال گذشته فراشهرستانی و سهم بری اعتبارات ملی شهرستان در سال گذشته را مشخص و به صورت گزارش ارائه کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه نقش نظارتی پروژه هایی که از سوی استان تأمین اعتبار می شود، باید برجسته گردد، ابراز داشت: مدیران ادارات این شهرستان با ارائه هرچه زودتر برنامه های شش ماهه دوم، سه برنامه شاخص خود را به عنوان رویداد شهرستان گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه