English

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز:

عملیات تامین سوخت پاک به کارخانه سیمان سیستان به پایان رسید

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت آمیز عملیات اتصال خط لوله انتقال گاز به کارخانه سیمان سیستان در هفته دولت خبر داد.

عملیات تامین سوخت پاک به کارخانه سیمان سیستان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا عربلو مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز با اعلام این خبر گفت: به درخواست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان مبنی بر پیگیری و تامین سوخت پاک جهت تامین انرژی مورد نیاز کارخانه سیمان سیستان، عملیات اتصال نهایی خط شش اینچ به 36 اینچ در دستور کار منطقه شش عملیات انتقال گاز قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از سیاست های اصلی و مهم شرکت ملی گاز ایران انتقال سوخت پاک به صنایع و نیروگاه ها و جایگزینی آن با سوخت های دارای آلایندگی زیست محیطی است اظهار داشت: ایمن سازی شرایط محیطی، انجام حفاری های تکمیلی، هماهنگی دیسپچینگ و نظارت HSE، انجام برشکای، عملیات جوشکاری و اتصال نهایی خط از موارد اجرایی بوده که طی این عملیات و در تاریخ هفت شهریورماه سال جاری به اتمام رسیده است.

عربلو با بیان اینکه از نکات حائز اهمیت این عملیات همزمانی افتتاح خط مذکور با تخلیه گاز سکشن سوم خط بوده است عنوان کرد: در حال حاضر در حوزه راهبری منطقه شش عملیات انتقال گاز حدود چهار هزار کیلومتر خطوط لوله فشار قوی انتقال گاز وجود دارد که بخش اعظمی از آن در محدوده استان سیستان و بلوچستان واقع شده و تا پایان سال جاری نیز باتوجه به طرح های توسعه‌ای حدود 1000 کیلومتر به خطوط لوله منطقه اضافه خواهد شد.

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز در پایان افزود: همچنین باتوجه به سیاست های توسعه‌ای شرکت ملی گاز ایران در منطقه جنوب و جنوب شرقی کشور تمامی صنایع، نیروگاه ها و بخش خانگی در استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان از انرژی پاک گاز بهره مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه