English

طی شبانه روز گذشته رخ داد؛

ثبت ۵ ابتلای جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در شبانه روز گذشته 5 بیمار جدید کرونایی در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شده است.

ثبت 5 ابتلای جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کوروش ساکی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 5 بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی نشد.

وی افزود: در حال حاضر در مجموع 14 بیمار حاد تنفسی حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که 11 مورد مربوط به کاشان و سه مورد مربوط به آران و بیدگل است.

در این بازه زمانی، 3 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که یک نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و دو نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شده‌اند.

کوروش ساکی در ارتباط با مرگ و میر کرونا در منطقه کاشان توضیح داد: در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در شهرستان کاشان و شهرستان آران‌وبیدگل ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص آمار واکسیناسیون بیان داشت: تاکنون حدود 79 درصد از شهروندان بالای پنج سال منطقه کاشان دز اول، حدود 72درصد نیز دز دوم و حدود 37 درصد از شهروندان بالای 18 سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه