English

جمع‌آوری ۲۴ ساعته پسماند در محل‌های اسکان در ایام اربعین

مدیرعامل سازمان مدیریت بر پسماند شهرداری قم از استقرار غرفه‌های جمع‌آوری پسماند خشک در مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: در مسجد مقدس جمکران، غرفه‌های جمع‌آوری پسماند خشک برپاشده و زباله 24 ساعته به سایت منتقل می‌شود.

جمع‌آوری ۲۴ ساعته پسماند در محل‌های اسکان در ایام اربعین

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید عبدالله میرابراهیمی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم، از آمادگی نیروهای خدمات شهری به‌ویژه در حوزه پسماند خبر داد و اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و امکانات به‌صورت کامل در اختیار نیروها است.

وی از استقرار غرفه‌های جمع‌آوری پسماند خشک در مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: در مسجد مقدس جمکران، غرفه‌های جمع‌آوری پسماند خشک برپاشده و زباله ۲۴ ساعته به سایت منتقل می‌شود، همچنین در این ایام اکیپ‌های آموزشی نیز مستقرشده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت بر پسماند شهرداری قم تصریح کرد: انتقال پسماندهای ساختمانی در حال انجام بوده و برای پروژه‌های عمرانی محدودیت‌هایی اجرا می‌کنیم.

وی تأکید کرد: اکیپ‌هایی نیز برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد فعال هستند و نظارت بیشتری در محدود جمکران خواهد شد.

میرابراهیمی همچنین از پشتیبانی از موکب استان قم در مرز مهران نیز خبر داد و گفت: به‌زودی کیسه‌زباله و کارتن پلاست به میزان لازم به موکب استان در مرز مهران ارسال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه