English

رئیس کل دادگستری فارس خبر داد؛

آزادی ۱۶۹ زندانی جرائم غیرعمد در فارس

رییس کل دادگستری فارس گفت: از ابتدای مرداد ماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به عشق حسین می‌بخشم ۱۶۹ زندانی در استان فارس آزاد شدند.

آزادی ۱۶۹ زندانی جرائم غیرعمد در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس،حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به «عشق حسین می‌بخشم» ۱۶۹ زندانی با همکاری خیرین، وساطت و میانجیگری قضات، همت و مساعدت اعضا و کارکنان شعب شورای حل اختلاف و رضایت شکات از زندان آزاد شده اند گفت: بی تردید بازگشت این تعداد از زندانیان به آغوش خانواده به کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان کمک شایان کرده است.

وی افزود: این پویش ویژه زندانیان جرایم غیر عمد در سراسر استان است و زندانیان جرائم مهم و خشن مشمول استفاده از هیچ یک از تسهیلات قضایی نمی‌شوند.

او در ادامه ضمن دعوت از مردمان دیار فرهنگ و تمدن  استان فارس برای پیوستن به پویش «به عشق حسین می‌بخشم»، گفت: در راستای اجرای این پویش، از عموم مردم شریف استان فارس دعوت می‌کنم تا ضمن به ظهور رساندن جایگاه فرهنگ دینی و برخورداری از رأفت اسلامی خود با پیوستن به این پویش مردمی در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی هدف از اجرای این پویش را نشر فرهنگ صلح و سازش خواند و افزود: این پویش از ابتدای ماه محرم سال جاری در سراسر کشور آغاز شده که از برکات اجرای آن در استان فارس علاوه بر آزادی زندانیان مصالحه ۶ فقره پرونده قصاص در استان فارس است.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه صفر و با پیوستن شکات به این پویش معنوی، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مصالحه پرونده‌های قصاص در استان افزایش چشمگیری یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه