English

فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد؛

معرفی ۲۰ متهم زمین خواری به مراجع قضایی در تالش

فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف بیش از 165 هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان تالش خبر داد.

معرفی 20 متهم زمین خواری به مراجع قضایی در تالش

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو در شهرستان تالش و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد چند نفر 165 هزار و 210 متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی 20 متهم در این راستا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش این اراضی را 140 میلیارد و 156 میلیون ریال برآورد کردند.

سردار ملکی تصریح کرد: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

وی در پایان با اشاره به رصد دقیق و اشرافیت بالای پلیس بر اقدامات غیرمجاز و مجرمانه متصرفان اراضی ملی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان این عرصه به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه