English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد؛

اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از جابه‌جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی اتوبوسی براساس نرخ مصوب اعلام شده در سه پایانه مسافری ساری، چالوس و تنکابن خبر داد.

اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت: نرخ‌ مصوب بلیط برای سفر اربعین از ساری تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره 607 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره 511 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 415 هزار تومان، از چالوس تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره 607 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره 592 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 480 هزار تومان و از تنکابن تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره 744 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره 627 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 508 هزار تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت بروز تخلف به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه 141 تخلف را گزارش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر را هم در نظر گرفته‌ایم و در این زمینه مسیرهای پرترافیک اربعین را بازنگری و نقاط پرحادثه‌ را ایمن کردیم.

وی تأکید کرد: گشت‌های اربعین هم 24 ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه