English

تحقق ۴۰ درصدی بودجه ۱۴۰۱ تا پایان مردادماه

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه تا پایان مردادماه سال جاری 40 درصد از کل بودجه سالیانه این منطقه محقق شده است، گفت: این بودجه شامل تحقق 94 درصد درآمدهای نقدی و 100 درصد تحقق درآمدهای غیر نقدی پیش‌بینی‌شده است.

تحقق ۴۰ درصدی بودجه ۱۴۰۱ تا پایان مردادماه

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به اقدامات منطقه یک شهری در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: این منطقه طبق پیش‌بینی در سال ۱۴۰۱ باید مبلغ بیش از ۵ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال تحقق بودجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا پایان مردادماه سال جاری ۴۰ درصد از کل بودجه سالیانه این منطقه محقق شده است، ابراز کرد: این بودجه شامل تحقق  ۹۴ درصد درآمدهای نقدی و ۱۰۰ درصد تحقق درآمدهای غیر نقدی پیش‌بینی‌شده، است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: منابع محقق شده ۵ ماهه نخست سال جاری نسبت به ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به میزان ۸۲ درصد رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های مصوب منطقه یک شهرداری در سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۴ پروژه است، تصریح کرد: بودجه پیش‌بینی‌شده برای این پروژه‌ها بیش از دو هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال است که در حال حاضر  فیزیکی ۴ ماهه این پروژه‌ها، ۲۲ درصد است.

محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: این منطقه در دو ماه پیاپی بر اساس سامانه کنترل پروژه شهرداری قم رتبه اول را در بین مناطق به دست آورده است.

وی در خاتمه ضمن تشکر از زحمات همکاران پرتلاش و زحمت‌کش این منطقه شهری اضافه کرد: در چهار ماه اول سال جاری در ثبت صورت‌وضعیت‌ها، شهرداری منطقه به رقم ۱۷۸ میلیارد ریالی رسیده است که این نشان از رشد و توسعه پروژه‌های این منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی