English

دیدار مدیرعامل هلال احمر یزد با خانواده امدادگر فقید جمعیت هلال احمر شهرستان یزد

مدیرعامل و نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان با حضور در منزل مرحوم «حامد صدری زاده» امدادگر فقید جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با خانواده آن مرحوم دیدار و از آنان دلجویی کرد.

دیدار مدیرعامل هلال احمر یزد با خانواده امدادگر فقید جمعیت هلال احمر شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با خانواده این امدادگر با اشاره به اینکه از دست دادن فرزند بسیار بسیار سخت است، خطاب به خانواده صدری زاده گفت: در این داغ جز با توکل به خدا با هیچ چیز نمی‌توان آرامش پیدا کرد.

وی به خدمات داوطلبانه و چشمگیر مرحوم امدادگر «حامد صدری زاده» در جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اشاره کرد و گفت: حس مسئولیت پذیری و نوع دوستی این امدادگر برای همگان روشن است و از اخلاق معنوی ، اخلاص و خوشرویی آن مرحوم به نیکویی در جمعیت هلال احمر یاد می شود و به همین دلیل نام آن مرحوم همیشه ماندگار خواهد ماند.

حرازی زاده ضمن تسلیت وطلب صبر و مغفرت برای پدر و مادر آن مرحوم بیان داشت : خاطرات شیرین و بیادماندنی این فرزند عزیز و امدادگر عزیزمان  از اذهان ما مسئولین و امدادگران و نجاتگران هلال احمر فراموش نخواهد شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران این جمعیت نمونه های بارز ایثار و فداکاری هستند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر مملو از این انسان‌های نوع دوست و از خود گذشته است که به همنوعان خدمات رسانی می کنند.

در این دیدار، حجت الاسلام شعشعی نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان، رئیس حراست هلال احمر استان و رئیس هلال احمر شهرستان یزد نیز حضور داشتند. 

مرحوم مهندس حامد صدری زاده متولاد 1363؛ امدادگر و مربی داوطلب و فعال هلال احمر و عضو سابق شورای اجرایی هلال احمر شهرستان یزد بود که روز گذشته به دلیل عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه