English

۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی منطقه ۴ قم در سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: 200 میلیارد تومان بودجه عمرانی منطقه چهار شهری بوده که پروژه‌های مهمی مانند بوستان 1000 هکتاری، بوستان‌های خضر و کوثر، تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان‌های آیت‌الله صدوقی و فردوسی و... از پروژه‌های شاخص منطقه است.

۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی منطقه ۴ قم در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا اقبالیان در حاشیه بازدید سرزده دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم از منطقه چهار شهرداری، با اشاره به حجم بالای بیش از ۱۰۰ هزار پرونده در این منطقه شهری اظهار داشت: از سال ۹۷ به بعد هیچ‌گونه مشکلی در زمینه بایگانی سازی الکترونیکی پرونده در این منطقه وجود ندارد ولی مابقی آن به ترتیب در بازه‌های زمانی در حال بایگانی سازی الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه تمامی پرونده‌های ریالی از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ بایگانی الکترونیکی شده است، ابراز کرد: هزار و ۱۷۳ پرونده با ۲۴۲ میلیارد تومان در این زمینه صورت گرفته است که در حال حاضر به ۶۵۳ پرونده رسیده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اینکه از ابتدای سال بیش از ۱۷۵ هزار پیامک نوسازی برای مالکین منطقه ارسال‌شده است، تصریح کرد: پرونده‌های زیادی در ماده صد منطقه وجود داشته که بخشی از آن‌ها دارای رأی‌های ریالی و بخشی قلع‌وقمع دارد.

وی بودجه عمرانی منطقه را مدنظر قرار داد و افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی منطقه چهار شهری بوده که پروژه‌های مهمی مانند بوستان ۱۰۰۰ هکتاری، بوستان‌های خضر و کوثر، تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان‌های آیت‌الله صدوقی و فردوسی و… از پروژه‌های شاخص منطقه است.

اقبالیان با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه از ابتدای سال عنوان کرد: پیست اسکیت بوستان علوی با اتمام پایه و نرده‌ها به‌زودی آماده بهره‌برداری است.

وی از هزینه کرد ۲ میلیارد تومانی برای تورکشی برکه آب باغ پرندگان خبر داد و اضافه کرد: ۴۰۰ میلیون تومان صرفاً هزینه ایجاد مه پاش سوله حاره‌ای باغ پرندگان توسط منطقه صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه