English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبرداد؛

کسب رتبه درجه یک ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان شهید انصاری رودسر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کسب درجه یک توسط بیمارستان شهید انصاری رودسر در دوره پنجم ارزیابی اعتبار بخشی خبر داد.

کسب رتبه درجه یک ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان شهید انصاری رودسر

به گزاارش خبرگزاری موج گیلان، حیدر علی بالو معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: در ارزیابی اعتبار بخشی دوره پنجم بیمارستان‌های استان که از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز شد بیمارستان شهید انصاری رودسر موفق به کسب درجه یک شد.

 بالو با بیان اینکه سلامت جامعه یکی از مهم ترین نیازها و اساسی‌ترین حقوق شهروندان و همچنین از  اولویت‌های اصلی به رسمیت شناخته شده است، اهمیت نظام سلامت در هر جامعه و بررسی اعتبار بخشی خدمات بهداشتی درمانی از نظر کیفیت ارائه خدمت، روش، فرایند کار و تجهیزات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اعتبار بخشی به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین روش های ارزیابی نظام مند مبتنی بر کیفیت و ایمنی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت در راستای دستیابی به اهداف متعالی خود و در نهایت تعیین درجه اعتبار هر مرکز است.

 بالو گفت: از اول خرداد ماه سال جاری تا کنون ۹ بیمارستان، اعم از بیمارستان های دولتی  و خصوصی در استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند و مابقی  بیمارستان های استان بر اساس  تاریخ گواهینامه های اعتبار بخشی به ترتیب ارزیابی خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه