English

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد؛

فعالیت متولیان آموزش و پرورش فارس در راستای کاهش دغدغه معلمان و دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: رقم زدن شروع ماه مهری با کمترین دغدغه برای معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنان ، تلاش شبانه روزی متولیان آموزش و پرورش در زمان بازگشایی مدارس است.

فعالیت متولیان آموزش و پرورش فارس در راستای کاهش دغدغه معلمان و دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس شامگاه جمعه ۱۱ شهریور  در جلسه برخط اعضای ستاد استانی پروژه مهر اداره کل با اعضای ستادهای پروژه مهر ادارات آموزش و پرورش سراسر استان گفت: در این فرصت باقی مانده تا ابتدای شروع سال تحصیلی همه ارکان اداری و مدارس استان تلاش کنند تا با رفع مشکلات ، فضای مناسبی برای ایجاد اول مهری با نشاط برای معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنان فراهم گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس باتاکید بر اینکه مشکلات معلمان و سایر ارباب رجوع به ادارات در همان محل مرتفع گردد از ادارات خواست تا از ارجاع بی مورد افراد به اداره کل که موجب سردرگمی می شود خودداری کنند.

عسکری همچنین گفت: تا اغاز سال تحصیلی جدید همه روسا و اعضای شورای معاونین با عزم بیشتری پیگیر امورات باشند و نظارت و بازدید از مدارس را برای بررسی آمادگی آنها سرلوحه کار خویش قرار دهند.

در این جلسه که معاونین اداره کل و مسوولین کمیته های بازگشایی مدارس استان فارس هم حضور داشتند آخرین وضعیت ثبت نام قطعی دانش آموزان در سامانه سیدا در سراسر استان بررسی و مقرر شد مدیران مدارس نسبت به ثبت نام قطعی دانش آموزان در این سامانه سریعا اقدام کنند.

وضعیت کلاس بندی دانش آموزان، ثبت کتب درسی در سامانه مربوط به آن و وضعیت فضاها و تجهیزات آموزشی از دیگر نکاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

ارائه گزارشی از اخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات از دیگر مسائلی بود که به آن پرداخته واعلام شد بیش از ۵۰درصد متقاضیان نقل و انتقال در مرحله اول منتقل شده اند.

همچنین تاکید شد ادارات آموزش و پرورش نسبت به انتقال نیروهای متقاضی تاجایی که با کمبود نیرو مواجه نشوند اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه