English

آغاز خرید توافقی خیار در خراسان رضوی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: نخستین محموله خرید توافقی خیار به حجم ۱۰ تن به منظور عرضه مستقیم و ورود به چرخه صنایع تبدیلی وارد استان شد.

آغاز خرید توافقی خیار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: نخستین محموله خرید توافقی خیار به حجم ۱۰ تن به منظور عرضه مستقیم و ورود به چرخه صنایع تبدیلی وارد استان شد.

آوان در ادامه افزود: با توجه به سیاست‌های سازمان مرکزی تعان روستایی، مبنی بر نقش‌آفرینی اتحادیه‌های تعاونی تولید روستایی در عرضه محصولات کشاروزی و جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از مازاد تولید در هر یک از بخش های کشاورزی و دامپروری، بررسی کارشناسی و تحلیلی داده‌ها مشخص کرد که در مناطق غربی کشور محصول خیار مازاد بر نیاز کشاورزان برای خرید توافقی وجود دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اظهار کرد: از آنجا که استان خراسان رضوی به عنوان قطب صنایع تبدیلی محسوب می‌شود با تلاش انجام شده و با رویکرد عرضه مستقیم کالا و حذف واسطه‌گری، نخستین محموله به ظرفیت ۱۰ تن خیار تولیدی خریداری و در چرخه صنایع تبدیلی قرار گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده در مدیریت تعاون روستایی استان در خصوص ارتباط موثر با تشکلها و بخش خصوصی، تمام تلاش در این مسیر خواهد بود که در قالب عرضه مستقیم کالا تا شعاع مزرعه و سفره گامهای موثری در کنترل قیمتها برداشته شود.

آوان گفت: لازم است در حمایت از تشکلها و تعاونی‌ها و ایجاد خط اعتباری، سرمایه در گردش مناسب از سوی بانکها تامین شود تا بخش تعاون و مشارکت این بخش روز به روز افزایش یابد و بر اساس نیاز بازار و صنایع تبدیلی، قدرت خرید تا ۱۵۰ تن خیار از سوی تعاونی های استان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه