English

فرماندار چالوس:

ما با امکانات محلی، خدمات ملی می‌دهیم

فرماندار چالوس گفت: با امکانات محلی، خدمات ملی در حوزه بهداشت و درمان ارائه می‌کنیم و بنابراین انتظار می‌رود نگاه ویژه‌تری به شهرستان چالوس شود.

ما با امکانات محلی، خدمات ملی می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی قاسمی فرماندار چالوس در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر هچیرود با قدردانی از تمامی افرادی که به مجموعه سرانه سلامت شهرستان اضافه کردند، اظهار داشت: در احداث این پروژه خودِ مردم و خیرین پای کار بودند و از اینکه با جهاد مالشان که هم در رشد فرهنگ فضائل اخلاقی در جامعه گام بر می‌دارند و اینکه در کنار دولت قرار می‌گیرند، جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در چالوس اگرچه بر اساس آمار سال 95 حدود 120 هزار جمعیت داریم اما بیشتر مواقع سه برابر این جمعیت را خدمات می‌دهیم و ما با امکانات محلی، خدمات ملی در حوزه بهداشت و درمان ارائه می‌کنیم و بنابراین انتظار می‌رود نگاه ویژه‌تری به شهرستان چالوس شود.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: اینجا شهر هچیرود، شهر فرصت‌ها است و با داشتن حدود ۱۰هزار جمعیت، متأسفانه مشکل انشعاب آب خانگی در این شهر هچیرود وجود دارد.

محمدعلی محسنی بندپی افزود: دسترسی مردم هچیرود به چالوس سخت است و انتظار داریم تمام نیازمندی‌های حوزه سلامت مردم منطقه را تأمین شود.

وی تصریح کرد: نیروی متخصص و کارشناس حوزه بهداشت و درمان نیز در منطقه کم داریم و باید برای این موضوع تدبیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه