English

مدیرعامل پایانه های مسافربری تبریز:

پد بالگرد پایانه مسافربری تبریز آماده بهره برداری است

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: پد بالگرد اورژانس هوایی پایانه مسافربری مرکزی هفته آینده با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.

پد بالگرد پایانه مسافربری تبریز آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در بازدید از محل احداث پد هلیکوپتر سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز، گفت: طی جلسات انجام یافته با مدیریت بحران استان، پس از بررسی کارشناسی و انتخاب محل پد در کوتاه ترین زمان ممکن کارهای اجرایی آن به اتمام رسیده و به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید به بسترسازی و توسعه ناوگان امداد هوایی به دلیل تأثیر بسزای آن در امدادرسانی سریع به هموطنان در حوادث و سوانح، توجه ویژه‌ای شود، افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان امر، هر روز باعث پیشرفت و افزایش ناوگان و تجهیزات و زیرساخت‌های امداد رسانی همچون پد بالگرد باشیم.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز ، با اشاره به استانداردهای پد طراحی شده، اضافه کرد: به کمک این پد، بر اساس برنامه مشخصی بالگرد اورژانس هوایی می‌تواند فرود آسان و ایمن داشته باشد که این امر نقش موثری در تسریع خدمت رسانی به بیماران و آسیب دیدگان در مواقع بحران خواهد داشت.

گفتنی است پایانه مسافربری شهرداری تبریز، از این پس دارای یک پد اصلی هلیکوپتر برای فرود بالگرد در مواقع بحران خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه