English

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی در قم

مراسم افتتاحیه رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس سازمان مدارس صدرا و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، این رویداد با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم دختران در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم هدف از برگزاری این رویداد را تربیت دختران فعال فرهنگی و کنشگر با روش حل مسأله در میدان ذکر کرد.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا نیز در این مراسم از شناسایی بیش از 2 هزار دختر فعال فرهنگی در چند استان کشور خبر داد و گفت: رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی قرارگاه فرماندهی دخترانی است که می‌خواهند به عنوان فعالان فرهنگی کنشگری کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی‌مقدم استاد حوزه و دانشگاه نیز ایام جوانی را بهترین فرصت برای خودسازی و انس گرفتن با قرآن و آموزه‌های دینی دانست و خطاب به دختران شرکت کننده در این رویداد گفت: هر کدام از شماها می‌توانید بهترین مبلغ برای اسلام ناب باشید و میلیون‌ها انسان را هدایت کنید.

در این مراسم، دختران شرکت کننده با سردادن لبیک یا زینب(س) اهانت به همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شیراز را محکوم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه