English

علی هاشمی طاهری اعلام کرد؛

حمایت شورای شهر از کلید دار شهر کاشان

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: به طور جدی از شهردار پاکدست و دلسوز کاشان که وقت و انرژی خویش را معطوف به شهر کرده است، حمایت می‌کنیم.

حمایت شورای شهر از کلید دار شهر کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی هاشمی طاهری در آیین معرفی کارمند و مدیران نمونه شهرداری کاشان ، تعهد و حسن خلق را از ویژگی‌های مهم و اساسی یک کارمند به خصوص در عرصه مدیریت شهری قلمداد کرد.

وی هم چنین  دلسوزی و توجه به دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان را یکی از خصیصه‌های کارمند نمونه ذکر و تصریح کرد: یکی از نشانه‌های کارمند یا مدیر متعهد آن است که وقتی ارباب رجوع برای حل مشکلش به وی مراجعه می‌کند در دل امید به رفع دغدغه و مسئله‌اش دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر وظیفه خطیر کارکنان شهرداری برای حل مشکلات مردم تصریح کرد: حتی در مواجهه با مراجعه‌های غیرمرتبط با حوزه کاری باید از تمام ظرفیت و توان خویش به منظور راهنمایی و هدایت ارباب رجوع به منظور حل مشکلش استفاده کرد.

هاشمی طاهری، در ادامه از زحمات و اقدامات ارزنده شهردار کاشان قدردانی و بر حمایت اعضای شورای اسلامی شهر از سکاندار مدیریت شهری تأکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ، با اشاره به خبرهای خوب در خصوص تحول اساسی و نوسازی جدی ناوگان حمل و نقل عمومی، پی‌گیری مستمر و تلاش‌های شهردار کاشان در این زمینه با کمترین بار مالی  را یکی از اقدامات بی‌سابقه شهرداری کاشان در چند دهه اخیر عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه