English

همایش "خانواده، امید و نشاط " در کاشان برگزار شد

همایش "خانواده، امید و نشاط " با حضور شهروندان ارشد شهر با هدف غنی سازی اوقات فراغت و انسجام بیشتر نهاد خانواده در کاشان برگزار شد.

همایش "خانواده، امید و نشاط " در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرهنگ‌سرای بانو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با هدف غنی سازی اوقات فراغت و انسجام بیشتر نهاد خانواده  همایش"خانواده، امید و نشاط"با حضور شهروندان ارشد شهر را برگزار کرد.

در این برنامه شهروندان ارشد و جهاندیدگان (سالمندان) تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد مرتضی اکرمیان با روش‌های رسیدن به سلامت با بهره گیری از تغذیه صحیح و ورزش‌های عمومی که از سوی محمد نعمتی کارشناس تغذیه این پایگاه ارائه شد، آشنا شدند.

به منظور آموزش شهروندی، گروه هنری شاخه نبات، نمایشی را با عنوان "طلای کثیف" با موضوع تفکیک زباله، آشنایی با زباله تر و خشک، مدیریت پسماند و نیز خطرات شیرابه زباله اجرا کرد که در این نمایش مرتضی جهانی و بهنام سراج به نقش آفرینی پرداختند.

همچنین در ادامه همایش"خانواده، امید و نشاط" برای افزایش روحیه نشاط و شادابی سالمندان، مسابقه ورزشی پرتاب حلقه و دارت در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد و این دورهمی با اهدای جوایز پایان یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه