English

محمد پهلوان:

تعداد بیماران کرونا بستری شده در خراسان رضوی ۱۰۳ نفر است

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۹۲ نفر است.

تعداد بیماران کرونا بستری شده در خراسان رضوی ۱۰۳ نفر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۹۲ نفر است.

پهلوان ادامه داد: هم اینک ۸۴ بیمار بدحال مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند و از این تعداد ۷۳ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: هم اکنون ۲۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۲۴۰ بیمار در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شده اند.

وی همچنین متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته هم ۳۸۷ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

 پهلوان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه