English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد؛

شناسایی ۵۳ مبتلای جدید به کرونا در اصفهان / فوت۳ بیمار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 53 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

شناسایی 53 مبتلای جدید به کرونا در اصفهان / فوت3 بیمار

مهدی احمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: طی شبانه روز گذشته تعداد 252 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 53 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی و در این بازه زمانی 38 نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: همچنین طی شبانه روز گذشته نیز 52 یمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

احمدی فر بیان داشت: در حال حاضر 324 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که 4 4بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی گفت: ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و 532 هزار و 813 بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد 512 هزار و 387 نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: از ابتدای آغاز پاندمی کرونا 18 هزار و 803 بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که 11 هزار و 925 فوتی قطعی و 6 هزار و 878 نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

احمدی فر در خصوص فوتی های استان گفت: طی 24 ساعت گذشته در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3 فوتی قطعی به کرونا ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی