English

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی تا سال آینده استان سبز کشور می شود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای گازرسانی به معدود روستاهای استان می توان گفت آذربایجان شرقی سال آینده در نقشه گازرسانی کشور سبزپوش خواهد شد.

آذربایجان شرقی تا سال آینده  استان سبز کشور می شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، نادر کمالی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در آئین بهره برداری و آغاز همزمان طرح های گازرسانی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حال حاضر صددرصد جمعیت شهری و ۹۸.۲ جمعیت روستایی استان تحت پوشش شبکه گاز هستند و خدمات شرکت در حال رسیدن به نقاط کاملا محروم و دور از دسترس و حتی صعب العبور است.

وی در خصوص طرح های افتتاحی هفته دولت در بخش گاز استان نیز خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ۸۰ روستا با ۱۳۹۹ خانوار در هفت شهرستان مرند هریس، جلفا، شبستر، مراغه، کلیبر و هشترود با ۸۳ میلیارد تومان اعتبار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی افزود: علاوه بر این کلنگ زنی طرح های  گازرسانی به ۲۴ روستای استان و نیز برخی پروژه های تقویت شبکه نیز با مجموع ۱۹۳ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت امسال صورت می گیرد که با بهره برداری از پروژه های این هفته و سایر طرح های در دست اجرا، پوشش روستایی شبکه گاز استان به ۹۹ درصد افزایش خواهد یافت.

کمالی تصریح کرد: با افتتاح پروژه های هفته دولت ۱۴۰۱ تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز طبیعی از دو هزار و ۳۶۰ روستا به دو هزار و ۴۴۰ روستا افزایش می یابد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای گازرسانی به معدود روستاهای استان می توان گفت آذربایجان شرقی سال آینده در نقشه گازرسانی کشور سبزپوش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه