English

وزیر علوم در رشت بیان کرد؛

پیشرفت قابل توجه جمهوری اسلامی در حوزه سلامت/کسب رتبه های بالای کشور در جهان در زمینه پزشکی

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با اشاره به کسب رتبه های بالای کشور در جهان در زمینه پزشکی و درمانی اذعان داشت: مراجعه گردشگران خارجی به ایران برای درمان و تاسیس درمانگاه ها در کشورهای همجوار، نشان از پیشرفت قابل توجه جمهوری اسلامی در حوزه سلامت دارد.

 پیشرفت  قابل توجه جمهوری  اسلامی در  حوزه سلامت/کسب رتبه های بالای کشور در جهان در زمینه پزشکی
 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد علی زلفی گل، نماینده عالی دولت و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر گفت:  یاد و خاطره شهدای استان گیلان به ویژه شهدای دفاع مقدس و عرصه سلامت  استان را گرامی میدارم  و از تلاش  پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان  که جهاد گونه در ایام کرونا در خدمت سلامت استان بودند، قدردانی می کنم.
 
نماینده عالی دولت، توفیق خدمت به خلق را  ارزشمند عنوان کرد و افزود: بازگرداندن سلامت به بیماران و ایجاد نشاط و امید  در خانواده  آنها،  توفیق بزرگ الهی است که نصیب تلاشگران عرصه سلامت شده است.
 وی  مدیریت ساخت و تجهیز این حجم از پروژه های حوزه سلامت در استان را قابل تقدیر و ستایش  دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم وجود برخی کمبودها و معضلات در کشور و استان، خوشبختانه در سالهای اخیر،  اقدامات بسیار خوبی در حوزه سلامت استان  صورت گرفته که قطعا کار آسانی نبوده است و نشان از مدیریت خوب مسوولان دانشگاه علوم پزشکی  دارد.
 
دکتر زلفی گل با اشاره به کسب رتبه های بالای کشور در جهان در زمینه پزشکی و درمانی اذعان داشت:  مراجعه گردشگران خارجی  به ایران برای درمان و تاسیس درمانگاهها در کشورهای همجوار،  نشان از  پیشرفت  قابل توجه  جمهوری  اسلامی در  حوزه سلامت دارد.
زلفی گل، با بیان اینکه درخواست های رییس دانشگاه به مقام عالی وزیر بهداشت منتقل خواهد شد، تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از  سوی رییس دولت سیزدهم، از  زحمات ریاست دانشگاه، هیئت رئیسه و  همه کسانی که در  تامین سلامت مردم استان نقش دارند، تشکر می کنم .
وی در پایان ، دستیابی به اهداف بزرگ در استان گیلان در  بخش  های علمی، فناوری، پزشکی، اقتصادی و  فرهنگی که شایسته مردم استان باشد را  نیازمند شناسایی  دقیق نیازمندیهای مردم استان عنوان کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه