English

کلیم‌اله وثوقی خبر داد؛

بهره برداری از ۵۲ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت بیش از 52 کیلومتر پروژه روکش آسفالت در سراسر استان به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از 52 کیلومتر پروژه روکش آسفالت در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم‌اله وثوقی ، مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم افتتاح روکش آسفالت پروژه راه روستایی شویر شهرستان کوثر گفت: در هفته دولت بیش از ۵۰ پروژه در حوزه راهداری با اعتبار بالغ بر ۳۶۵ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه 6 کیلومتر از روکش آسفالت محور اصلی پارس آباد –بیله سوار با 5 میلیارد و 640 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری رسیده است گفت: در این ایام 13 هزار متر مربع از پروژه روکش آسفالت جاده میانگذر شهرستان اصلاندوز با 6 میلیارد تومان هزینه و همچنین بهسازی و آسفالت راههای روستایی کچی قشلاقی،قهرمانلو و قنبرلوی وسطی بطول۴/۵ کیلومتر با اعتبار 9 میلیارد تومان به بره برداری رسید.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در این مدت افتتاح ۲/۵ کیلومتر از قطعه اول پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت محور عربلو-حاج عوض را با 140میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت: همزمان با این طرح ها، بهسازی و آسفالت راه روستایی هزار کندی،حاج رحیم و حاج حسن نیز بطول ۳/۵ کیلومتر و با 70 میلیارد ریال هزینه کرد تقدیم مردم شریف و پرتلاش منطقه در شهرستان پارس آباد شد.

وثوقی به افتتاح یک کیلومتر از پروژه روکش آسفالت راه روستایی مزرعه خلف-آلوچ با یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: 4ونیم کیلومتر از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گل چشمه با 7 میلیارد تومان هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی تعریض و حذف نقاط پرحادثه پیچ قصابه را از دیگر طرح های مهم افتتاحی این شهرستان در هفته دولت برشمرد و گفت: طول این پروژه 500 متر است که برای اتمام آن 4 میلیارد تومان هزینه شده تا مردم و مسافران با ایمنی بیشتر در مسیر تردد کنند.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ایام هفته دولت بهسازی و روکش آسفالت 708 کیلومتر از محور انجیرلو-بیله سوار را با اعتبار 234 میلیارد ریال یادآور شد و گفت: همزمان با هفته دولت 2 کیلومتر از آسفالت راه روستایی توسانلو نیز با 36 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گرمی تقدیم مردم منطقه شد.

وثوقی با اشاره به اینکه 4 کیلومتر از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور گرمی –انگوت نیز در هفته دولت به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته گفت: لکه گیری و روکش آسفالت 7 کیلومتر از راههای اصلی و 95 هزار متر از راههای روستایی شهرستان نیر با اعتبار 160 میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده راهداری استان اردبیل در هفته دولت بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه