English

۲۸ هزار خانوار در البرز زیر چترحمایتی طرح رفع سوء تغذیه قرار گرفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه امسال بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان برای ارایه خدمات معیشتی و حمایتی در استان پرداخت شده است، گفت: ۲۸ هزار خانوار در البرز زیر چترحمایتی طرح رفع سوء تغذیه مادر و کودک قرار گرفتند.

28 هزار خانوار در البرز زیر چترحمایتی طرح رفع سوء تغذیه قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج البرز، محمد محمدی فرد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران  افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان موردحمایت کمیته امداد فعالیت‌های مختلفی درزمینه های اقتصادی، فرهنگی، حمایتی و اجتماعی صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه هفته فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون است، گفت: به همت خیرین و کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان مبلغ ۱۰۵ میلیارد و ۹۱۳ میلیون تومان بابت تسهیلات اشتغال به یک هزار و ۷۶۹ نفر پرداخت شده است.

محمدی فرد بیان داشت: همچنین خدمات کاریابی، آموزش و راهبر شغلی برای بیش از ۲ هزار نفر خدمات ارایه داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز اضافه کرد: با توجه به‌ ضرورت کمک به اقشار کم برخوردار جامعه در زمینه مسکن این نهاد از ابتدای سال تاکنون ۱۹۲ مورد تعمیر، خرید و احداث به مبلغ بیش از  چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان ارایه خدمت کرده است.

وی با اشاره به ضرورت مردمی کردن فعالیتهای خیر و احسان و توسعه مراکز نیکوکاری به عنوان هسته های مردمی و پویش های سازمان یافته در جهت یاری رسانی به خانواده های نیازمند با اولویت حاشیه نشینان گفت : از ابتدای سال جاری  تاکنون تعداد ۳۴ مرکز به جمع مراکز نیکوکاری  البرزافزوده شده و تعداد این پایگاههای مردمی خیر و احسان به ۴۱۱ عدد در سطح استان رسیده است. 

محمدی فرد با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۷۰۷ حامی در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد مبلغ ۴۳ میلیارد تومان جهت ارایه خدمات به  ۶ هزار و ۷۴ فرزند ایتام و محسنین پرداخت‌ کرده اند گفت: در قالب ۲ طرح اطعام مهدوی و اطعام حسنی چهار میلیون پرس غذای گرم و یک میلیون و ۸۰۰ هزار  بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد همچنین بیش از  ۴۷میلیارد تومان در قالب طرح نذر قربانی صرف تهیه گوشت گرم برای نیازمندان شده است. 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی ازجمله وظایف این نهاد می‌باشد که در این راستا خدماتی چون مشاوره فردی و گروهی، اردوهای زیارتی، حجاب و عفاف، ثبت‌نام حوزه علمیه، هدایت تحصیلی دانش آموزان و برگزاری دوره‌های آموزشی به مددجویان کمیته امداد ارایه می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز ۵۳ هزار نفر را زیر چترحمایتی خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه