English

عبدالرضا پیروی منش خبر داد؛

الزام ثبت نرخ شن و ماسه در سامانه ۱۲۴.ir توسط واحدهای تولیدی

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: از ابتدای شهریور ماه کلیه واحدهای شن و ماسه در سراسر استان ملزم به بارگذاری قیمت مصرف کننده خود در سامانه 124.ir است.

الزام ثبت نرخ شن و ماسه در سامانه 124.ir توسط واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: تاکنون بیش از 80 درصد واحدهای شن و ماسه به تفکیک شهرستان در راستای شفاف سازی قیمتها، نسبت به ثبت قیمت مصرف کننده خود در سامانه 124.ir  اقدام کردند.

وی ضمن تاکید به رعایت حقوق مصرف کنندگان و برخورد با متخلفان در این زمینه بیان داشت: افزایش قیمت بصورت یکسان و هماهنگ، تحت عناوین از سوی انجمن ها بر خلاف ماده 8 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و فاقد وجاهت قانونی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ های بازه اعلام شده توسط روسای ادارات شهرستانها، با سامانه تلفنی 124 تماس حاصل کنند.

وی حداقل قیمت هر تن شن و ماسه را در شهرستان بندرعباس 600.000  ریال و حداکثر آن را 1.000.000 ریال اعلام کرد و افزود: شهروندان در صورت لزوم می توانند قیمت مصرف کننده واحدهای تولیدی شن و ماسه را از سامانه 124 دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه