English

عبدالرضا پیروی منش خبر داد؛

تشکیل پرونده تخلف برای ۲۲ واحد تولیدی شن و ماسه در هرمزگان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از تشکیل 22پرونده تخلف گرانفروشی برای واحدهای تولیدی شن و ماسه در استان خبر داد.

تشکیل پرونده تخلف برای 22 واحد تولیدی شن و ماسه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان گفت: طی گزارشات واصله مردمی به سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی و عدم عرضه شن و ماسه طی گشت مشترک بازرسی ویژه با حضور بازرسان مرکز استان و نماینده تعزیرات حکومتی از واحدهای مربوطه بصورت نامحسوس بازدید و بازرسی  به عمل آمد.

وی افزود: محرز شدن تخلف های گرانفروشی، عدم صدورصورتحساب اختناء و امتناع از عرضه کالا منجر به تشکیل پرونده به ارزش 8 میلیارد 296 میلیون ریال برای واحد های تولیدی شن و ماسه در استان هرمزگان شد که این پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

پیروی منش افزود : جهت ثبات امنیت اقتصادی و رونق بازار هیچ تعارفی با هیچ کسی چه متصدی واحد تولیدی، چه واحد اقتصادی و چه  واحد صنفی که بخواهد حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکند و به قیمت های مصوب استانی و کشوری تمکین نکند، نخواهیم داشت و با قاطعیت برخورد می کنیم.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هرمزگان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از احتکار، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب و امتناع از فروش کالا مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه