English

پیام قدردانی بیت آیت الله ناصری از تشییع پرشور استاد اخلاق

بیت حضرت آیت الله شیخ محمدعلی ناصری در پیامی از حضور کم نظیر اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع قدردانی کرد.

پیام قدردانی بیت آیت الله ناصری از تشییع پرشور استاد اخلاق

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، طی پیامی بیت حضرت آیت الله شیخ محمدعلی ناصری از حضور کم نظیر مردم شریف و قدردان اصفهان، دیگر استان‌های کشور و برخی از کشور‌های منطقه قدردانی کرد.

متن پیام بیت آیت الله ناصری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عن مولانا علی بن موسی الرضا علیهما السلام:

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل

اندوه جانکاه و فقدان پدر و استادی که سراسر عمر شریف خود را در مسیر کسب رضای الهی و نشر معارف نورانی قرآن و عترت سپری کرد به سادگی قابل زدودن نیست، ولی حضور کم نظیر مردم شریف و ولایت مدار استان اصفهان و سایر نقاط ایران و برخی از کشور‌های اسلامی در مراسم تشییع باشکوه و درس آموز حضرت آیت الله ناصری، به یقین مرهمی است بر داغ این مصیبت، که زبان و بیان از ادای حق سپاسگزاری این نعمت ناتوان و الکن است.

بر خودواجب می‌دانیم به قدر بضاعت خویش از یکایک تشییع کنندگان و نیز حضرات علما و مراجع و شخصیت‌هایی که با پیام‌های التیام بخش خود از شدت این ضایعه کاستند تشکر و قدردانی نماییم.

به ویژه از مقام شامخ رهبر معظم انقلاب که در طول دوران بیماری آن معلم اخلاق و پس از ارتحال ایشان با پیام محبت آمیز خود ما را مرهون لطف خویش نمودند.

همچنین خداوند متعال را به خاطر نعمت وجود ملتی قدرشناس و دوستدار علم و عالم و دلباخته امام عصر علیه السلام و خدمتگزاران آستان حضرت، بی نهایت سپاسگزاریم.

دوام عزت و سربلندی این امت بزرگوار و استمرار راه پرنور آن عالم ربانی را از درگاه الهی مسئلت می‌نماییم.

به گزارش موج؛ آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق و حوزه علمیه اصفهان پس از طی دوران بیماری و بستری در بیمارستان جمعه 4 شهریورماه در 92 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.

وی در سال 1309 هجری شمسی در دولت آباد برخوار به دنیا آمد . پدر این بزرگوار حاج شیخ محمد باقرناصری از عالمان وارسته بود که برای ادامه تحصیل به نجف اشرف رفت.

آیت‌الله ناصری مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) است که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافش بود؛ وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه