English

استاندار خبر داد؛

جمع آوری معتادان متجاهر در استان البرز

استاندار البرز با اشاره به راه اندازی اردگاه های درمان و بازپروری معتادان در شهرستان های این استان اعلام کرد: بیش از پنج هزار معتاد به این اردوگاه انتقال و تحت درمان و بازپروری قرار می گیرند.

جمع آوری معتادان متجاهر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی  استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: بر این باور هستم که بسیاری از جرابم به واسطه ناآگاهی های اجتماعی و معضلات و کمبودهای این حوزه واقع می شوند

 از این رو قرارگاه اجتماعی با اهتمام ویژه ای در راستای احصا و حل مشکلات اجتماعی به ویژه در ۶۶ محله کم برخوردار استان، اعم از خانواده های زندانیان ، افراد فاقد شغل، معتادان متجاهر، متکدیان، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار ورود کرده است.

وی  گفت: اکنون با جمع آوری و ساماندهی بیش از یک هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر و انتقال آنها به اردوگاه های ماده ۱۶ استان، علاوه بر افزایش امنیت در محله ها و زدودن این معضل از معابر، شاهد کاهش جارئم خرد در استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی  افزود: تحقق اهداف و برنامه های قرارگاه های اجتماعی، اشتغال، حجاب و عفاف  بار بزرگی از مسوولیت را از دوش نیروی انتظامی استان بر می دارد.

استاندار البرز بیان داشت: نیروهای جان بر کف انتظامی استان با مسوولیت های خطیر و متعددی مواجه هستند و در تمامی صحنه ها حضور فعال و موثر دارند.

عبداللهی گفت: باید در کنار فراجای ایثارگر استان البرز باشیم تا برای امنیت پایدار و ایجاد بسترهای رفاه و آرامش مردم اقدام کنیم.

وی افزود: قدردان اقدامات و تلاش های گسترده و فراوان فراجای استان برای برقراری نظم و امنیت در استان هستیم و باد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی می داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه