English

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

حجم زیادی از تصادفات در قم مربوط به موتورسواران است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: متأسفانه آمار تصادفات در قم زیاد است و بخش قابل‌توجهی از مصدومان شهر در حوادث ترافیکی، موتورسواران و عابران بوده و قطع نخاع در حوادث قم نسبتاً رقم قابل‌توجهی را به خود اختصاص می‌دهد.

حجم زیادی از تصادفات در قم مربوط به موتورسواران است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود طبیبی با تأکید بر رعایت قوانین ایمنی اظهار داشت: متأسفانه آمار تصادفات در قم زیاد است و بخش قابل‌توجهی از مصدومان شهر در حوادث ترافیکی، موتورسواران و عابران بوده و قطع نخاع در حوادث قم نسبتاً رقم قابل‌توجهی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی آموزش در جهت تغییر رفتارهای ترافیکی را تنها راه کاهش آمار تصادفات دانست و ابراز کرد: در حال حاضر دوره‌های آموزشی باهدف اصلاح رفتار رانندگان تاکسی و اتوبوس اجرا می‌شود تا مهارت این افراد در حفظ آرامش بیشتر افزایش پیدا کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تأکید کرد: باید قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی به جامعه به‌درستی انتقال پیدا کند تا با همراهی شهروندان در سایه آموزش و تعامل با دستگاه‌هایی مثل پلیس راهور، شاهد وضعیت مطلوب‌تری باشیم.

وی از دعوت از رانندگان متخلف برای شرکت در دوره‌های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: از کلیه رانندگانی که در سه ماه آخر سال گذشته دارای سرعت‌های زیاد و خطرساز بوده‌اند و از دوربین‌ها رصد و پایش شده، برای شرکت در دوره‌های آموزشی دعوت‌شده است.

طبیبی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی، مخاطرات سرعت را برای رانندگان خودروها و موتورسواران گوشزد کرده و حتی از مدیر جامعه معلولان قطع نخاعی دعوت کردیم که برای آنان از مضرات و تبعات این قضایا صحبت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه