English

مسعود طیبی:

قم از شهرهای با کمترین نرخ پارکینگ در بین کلان‌شهرهاست

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: قم از شهرهای با کمترین نرخ پارکینگ در بین کلان‌شهرهاست.

قم از شهرهای با کمترین نرخ پارکینگ در بین کلان‌شهرهاست

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود طبیبی در چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر بررسی نرخ پارکینگ‌ها در ابتدای سال اظهار داشت: در هنگام نرخ‌گذاری پارکینگ‌ها، شهر قم با سایر کلان‌شهرها مقایسه و کمترین نرخ پارکینگ تصویب شد.

وی سیاست تعیین نرخ پارکینگ در هسته مرکزی شهر را تشریح کرد و افزود: باید نرخ پارکینگ به‌گونه‌ای مشخص شود که زمان حضور فرد در هسته مرکزی شهر را کاهش داده و باعث تشویق شهروندان در استفاده از خودروی شخصی نشود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم سپس به موضوع تأمین خودروهای برقی در پیاده‌راه‌های هسته مرکزی اشاره کرد و گفت: شهرداری قم از دو ماه قبل پیگیر راه‌اندازی خودروهای برقی در این مسیر بوده و با آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای تأمین نیروی انسانی آن به توافق رسیده‌ایم.

وی از راه‌اندازی ۱۶ خودروی برقی در پیاده راه‌های پیرامون حرم مطهر خبر داد و ابراز کرد: از ۱۶ خودروی تأمین‌شده ۳ خودرو باری و ۱۳ خودرو مسافربری است که با توجه به توافق انجام‌شده با حرم، رانندگان خودروها از خادمان حرم بوده و هزینه تأمین و نگهداری خودروها با شهرداری خواهد بود.

طبیبی اجرایی شدن طرح خودروهای برقی تا ماه آینده را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: در حال عقد قرارداد هستیم و تا ماه آینده خودروها در مدار قرار خواهد گرفت و با این طرح مشکل دونرخی بودن خودروهای برقی برطرف می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه