English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد؛

۴۰۰میلیون تومان خسارت ناشی از ریزگرد ها و گرد و غبار به استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سال گذشته استان اصفهان ۴۰۰ میلیارد تومان زیان ناشی از هوای آلوده و کانون های گرد و غبار متحمل شده است.

۴۰۰میلیون تومان خسارت ناشی از ریزگرد ها و گرد و غبار به استان اصفهان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، منصور شیشه فروش در جلسه ستاد هماهنگی، پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان زیان ناشی از هوای آلوده و  کانون های گرد و غبار متحمل شده است، تاکید کرد: زیان حاصل از آلایندگی و کانون های گرد وغبار اغلب در بخش های کشاورزی،حمل ونقل،آموزش،بهداشت و سلامت بوده است.

وی گفت:طی پنج ماه نخست سال جاری ۷۵  روز هوای ناسالم برای شهراصفهان و بخش مرکزی آن به ثبت رسیده که سهم کاشان نیز تقریبا به همین تناسب است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن قدردانی از فرماندار و مدیریت بحران فرمانداری کاشان به واسطه برگزاری منظم و مستمر جلسات و پیگیری مصوبات، افزود:کاشان دستگاه سنجش آلایندگی هوا و گرد غبار ندارد و ضروری است برای کاهش زیان های آلودگی این دستگاه هر چه سریعتر نصب شود. 

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در جلسه مدیریت بحران که با حضور مدیرکل بحران استان اصفهان برگزار شد خواستار تعامل و همکاری تمامی اعضا ستاد بحران برای گذر از معضل آلایندگی هوای کاشان شد.

 محمدشریف زارعی با بیان اینکه بخشی از آلودگی هوای کاشان و کانون های گرد و غبار منشا داخلی دارد خاطر نشان کرد: استفاده از منابع علمی به  خصوص راهکارهای نخبگان و اساتید دانشگاهی را برای عبور از بحران ناشی از خشکسالی و کم آبی ضروری است.

وی در خصوص استقرار دستگاه سنجش آلایندگی هوای کاشان نیز گفت نصب و راه اندازی این سامانه در دستور کار فرمانداری است و پیگیری های آن در حال انجام است.

شورای اداری کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه