English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۲ نفر از قمه کش های شهرک کاوه در اصفهان/ تخریب ۵ دستگاه خودروی شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش که با استفاده از قمه امنیت و آرامش ساکنان شهرک کاوه شهر اصفهان را سلب کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت کرده در بین آنان شده بودند خبر داد.

دستگیری 2 نفر از قمه کش های شهرک کاوه در اصفهان/ تخریب ۵ دستگاه خودروی شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ماموران کلانتری 19 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی اطلاع مرکز فوریت های 110 مبنی بر  تخریب ۵ دستگاه خودروی شهروندان و ایجاد مزاحمت برای بانوان درخیابان کاوه بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: رئیس و ماموران کلانتری در کمترین زمان ممکن به  محل اعزام و تحقیقات اولیه خود را از شاکیان آغاز کردند که در نتیجه مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ در حالی که حالت عادی نداشتند  اقدام به چاقوکشی و عربده کشی نموده و نفر از شهروندان را  نیز از ناحیه گردن،  صورت و کتف مجروح کرده  و همچنین ۵ دستگاه خودرو پارک شده در حاشیه خیابان را تخریب و سپس متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی خودروی  در کمترین زمان ممکن خودروی متهمان در یکی از خیابان های شهر شناسایی  و متوقف شد.

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این عملیات ضاربان دستگیر و تعداد۲ عدد چاقو، یک عدد قداره و یک عدد گُرز از آنها کشف شد که پس از شناسایی این افراد توسط شهروندان آسیب دیده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه