English

سرهنگ بساطی خبر داد؛

کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز در اصفهان/ ۲ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 3 قبضه سلاح شکاری و جنگی و 13 تیغه سلاح سرد غیرمجاز و دستگیری 2 متهم دراین راستا طی عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف 3 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز در اصفهان/ 2 متهم  دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری چند قبضه سلاح غیر مجاز توسط افرادی در یکی ازمحلات ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی و اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل های مورد نظر اعزام و در دو عملیات منسجم و غافلگیرانه 2 متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد : ماموران در بازرسی های انجام شده از این محل ها موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری و 2قبضه سلاح جنگی فاقد مجوز به همراه تعداد 10عدد فشنگ مربوطه،1650 گرم انواع مواد مخدر سنتی و 13 تیغه سلاح سرد شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه تشکر کرده و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه